چرا پیامک تبلیغاتی ؟
- ویژگی های جمعیت شناختی
- نگرش بازار هدف به پیامک های تبلیغاتی
- آشنایی بازار هدف با نام تجاری که در پیامک تبلیغ می شود
- میزان مربوط بودن پیامک تبلیغاتی به مشتری.
تحقیقات انجام شده نشان می دهد که حدود 95 درصد از پیامک ها خوانده می شود !!
بر این اساس می توان گفت که پیام کوتاه تبلیغاتی نسبت به سایر روش های تبلیغات، بسیار اثربخش تر خواهد بود. بنابراین طبیعی است که اکثر شرکت های بزرگ به دنبال برخورداری از این شیوه تبلیغاتی باشند.
مزایای استفاده از پیام کوتاه تبلیغاتی :
- هزینه کم و مقرون به صرفه
- سرعت بالای اطلاع رسانی
- قابلیت گزارش گیری و آمارگیری دقیق
- حذف واسطه های تبلیغاتی
- اطمینان از دیده شدن تبلیغات
https://webone-sms.com/ تبلیغاتی ,پیامک ,کوتاه تبلیغاتی ,پیام کوتاه ,پیام کوتاه تبلیغاتی منبع
درباره این سایت