فناوري اطلاعات و ارتباطات،بستر ارزان و درعين حال بسيار موثري را در اختيـار مجريان تبليغاتي قرار داده است كه يك نمونه از ابزارهاي آن، پیامک تبلیغاتی می باشد. امروزه پیشرفت تکنولوژی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با ارائه برنامه های مختلف، امکانات گسترده ای را دراختیار مشترکین قرار می دهد و هرکدام از یک جنبه خاص پاسخگوی نیاز های مشتریان خواهند بود.

چرا پیامک تبلیغاتی ؟

 

نتایج حاصل از تمامی این بررسی ها، حاکی از آن است که برای استفاده از پیامک به عنوان ابزاری اثربخش در عرصه تبلیغات و بازاریابی باید چهار عامل مهم را در مورد بازارهدف به درستی شناخت:  
  • ویژگی های جمعیت شناختی
  • نگرش بازار هدف به پیامک های تبلیغاتی
  • آشنایی بازار هدف با نام تجاری که در پیامک تبلیغ می شود
  • میزان مربوط بودن پیامک تبلیغاتی به مشتری.
 
تحقیقات انجام شده نشان می دهد که حدود 95 درصد از پیامک ها خوانده می شود !!

بر این اساس می توان گفت که پیام کوتاه تبلیغاتی نسبت به سایر روش های تبلیغات، بسیار اثربخش تر خواهد بود. بنابراین طبیعی است که اکثر شرکت های بزرگ به دنبال برخورداری از این شیوه تبلیغاتی باشند.

 
مزایای استفاده از پیام کوتاه تبلیغاتی :


  • هزینه کم و مقرون به صرفه
  • سرعت بالای اطلاع رسانی
  • قابلیت گزارش گیری و آمارگیری دقیق
  • حذف واسطه های تبلیغاتی
  • اطمینان از دیده شدن تبلیغات  
 
https://webone-sms.com/ تبلیغاتی ,پیامک ,کوتاه تبلیغاتی ,پیام کوتاه ,پیام کوتاه تبلیغاتی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

استراتژی های کسب درآمد از نئوباکس neobux پی پال بزرگترین مرجع دانلود و تفریحی فارسی زبانان اجناس فوق العاده پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان توپ بلاگ - آهنگ جدید تازه های مد و زیبایی تورکمن دیلی