ارسال پیامک انبوه فقط متعلق به کسب وکارهای بزرگ نیست- هرکسب و کاری حتی استارتاپ های اقتصادی مبتنی بر تقاضا و خدمات نرم افزاری نیز می تواند از آن استفاده نماید. چرا؟ به این دلیل که این امر ابزار بسیار موثر ارتباطی با مشتریان فعلی موجود وبالقوه آینده می باشد. نرخ کلیک پیامک های بازاریابی پیامکی حدود 35 % است. یعنی ده برابر بیشتر از کلیک های مربوط به بازاریابی ایمیلی.
اگر شرکت ها در استراتژی پیام رسانی به مشتری خود از ارسال پیامک نیز استفاده نمایند، این نرخ می‌تواند بالاترهم برود.
برای برخورداری از شیوه مناسب بازاریابی پیامکی در مقابل بازاریابی ایمیلی باید سه عنصر کلیدی را با هم تلفیق کنیم تا به نتیجه مطلوب دست یابیم:

  • ارتباط
  • زمانبندی
  • اقدام به عمل(CTA)

اما از آنجایی که مفاهیم فوق با تشابه بسیار در بازاریابی با email نیز بکار گرفته می شود ، لازم است تفاوت های کلیدی که این دو مقوله دارند را با مثال هایی برایتان روشن کنبم تا بتوانید به حداکثر بازدهی دست یابید در غیر این صورت شما بلاک خواهید شد


۱ -هدف ارسال پیامک تبلیغاتی ارتباط با مخاطب است


اولین نکته ای که باید به یاد داسته باشید این است که هدف شما از ارسال پیام صرفا دیده شدن نیست. شما با ارسال پیام درواقع باید بتوانید با مخاطبتان ارتباط برقرار کنید.برای این موضوع کافی است مخاطب خود را به عنوان دوست خود در نظر بگیرید. دراین صورت چه فاکتورهایی را برای برقراری ارتباط با دوستتان برقرار می کنید؟؟
آیا شما با کلام بی ارزش با دوستان ارتباط برقرار می کنید؟ مسلما مخاطبتان از کلام بیهوده و بی فایده شا رنجیده خاطر خواهد شد.
آیا بهتر نیست در کلامتان شخص مقابل را مخاطب قرار دهید؟ کلامتان را متناسب با رفتار مخاطب تنظیم کنید؟
در ادامه به بررسی این فاکتورهای مهم برقراری ارتباط می پردازیم.

 

 

 

 

 

۲ - زمانبندی ارسال پیامک تبلیغاتی

دومین فاکتوری که در این میان نیاز به توجه مضاعف دارد زمانبندی ارسال پیام است. فاکتور زمانبندی را از جنبه های مختلف می توان مورد بررسی قرار داد. از جمله زمان ارسال ارسال پیامک. برای درک بیشتر باز در نظر بگیرید که قرار است با دوستتان ارتباط برقرار کنید . آیا از اینکه وقت و بی وقت و در هر ساعت شبانه روز اورا مخاطب قرار دهید استقبال می کند یا اینکه شما را مزاحم تلقی می کند؟ 


برای اطلاع از زمان مناسب ارسال پیامک انبوه مقاله بهترین زمان برای ارسال پیامک انبوه را مطالعه نمایید.

علاوه بر این شما با درک هدفتان از ارسال پیامک و انتظار برخورد مخاطب فوریت ارسال پیامک را تشخیص داده و نسبت به آن عکس العمل نشان دهید.


https://webone-sms.com/ مخاطب ,پیامک ,ارتباط ,بازاریابی ,برقرار ,پیام ,ارسال پیام ,ارتباط برقرار ,مخاطب قرار ,پیامک تبلیغاتی ,برقراری ارتباط منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

KING MOVIEZ پایگاه دانلود دانشجـــــــــــــــــــــویـــــــی شاهین اردبیل دانلود کده trt انجمن علمی دانشجویی تکنولوژیست جراحی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دانلود برای شما دانلود رایگان