1.ارائه خدمات بهتر به مشتریان


پیامک

هدف اولیه ارسال پیامک باید ارتقاء خدمات رسانی به مشتریان باشد. مشتریان آن را دوست دارند،چراکه در حقیقت ارسال اس ام اس راهی عالی برای دسترسی به مشتریان به گونه‌ای راحت وبرتراست.
واگر شما به نسل هزاره* بنگرید که به سرعت در حال تبدیل شدن به بزرگترین بخش بازارهستند، در می یابید که پیامک برای این نسل برمکالمه ارجح است. طبق تحقیقات ما، اکثریت فراوانی از افراد – به طور دقیق 75 درصد– میان گزینه‌های اس‌ام‌اس و تماس تلفنی، پیامک را انتخاب می‌کنند.
پس تلفن را قطع کنید و انگشتان خود را به کار بگیرید.
شما به عنوان صاحب هتل می توانید با ارسال پیامک انبوه منو غذای هر وعده را به مسافران اعلام کنید وسپس با دریافت پیامک ازآنها سفارش آنها را زودتر ثبت کنید.
همچنین صورتحساب مسافران را از طریق ارسال پیام کوتاه به آنها متذکر شوید.

*تولّد این نسل در اواخر دهه۱۹۷۰یا اوایل دهه۱۹۸۰آغاز شده و در اوایل دهه۲۰۰۰به پایان رسیده‌است که در ایران برابر با شروع دهه شصت تا آغاز دهه هشتاد است. (ویکیپدیا)


2.ارسال و دریافت تاییدیه ها


یکی از طبیعی‌ترین روش‌های استفاده از پیامک در هتل‌ها هنگام ورود و خروج مسافر است. از آنجا که این فرآیند در حال حاضر به طور گسترده‌ای مکانیزه شده است (میهمانان به سادگی کلید را از پذیرش دریافت می‌کنند و صورتحساب‌ها صبح زود از زیر در به داخل سر داده می‌شود) چرا این تعاملات را به طور کامل ساده و موثر نکنیم؟به کمک اس ام اس می‌توانید تاییدیه‌ها را برای میهمانان ارسال کنید و آن‌ها می‌توانند با یک کد ساده رسید را تصدیق کنند.


https://webone-sms.com/ پیامک ,مشتریان ,دریافت ,ارسال پیامک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلودها ادیتور موزیک سریال ممنوعه قسمت چهاردهم - (فصل دوم)(قسمت اول) دانلود جدیدترین ریمیکس های ایران و جهان | ریمیکس دانلود | دانلود اهنگ های ریمیکیس امشب دانلود|دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم رسانه نوای بندگی P30 Learn اجاره فلزیاب 09102191330